قوانین و مقررات

ضمانت اصل بودن کالا
فروشگاه اینترنتی روژکالا  اصالت تک تک محصولات عرضه شده در فروشگاه را ضمانت می‌کند و همچنین حق ارجاع کالا برای آن دسته از مشتریان محترمی که بتوانند اصل نبودن کالا را احراز کنند، در نظر گرفته شده است.

شرایط بازگرداندن کالا به روژکالا

خرید آنلاین یک محصول می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های خرید باشد که در پی آن رضایت و اطمینان خاطر را به شکلی جدید و ساده‌ برای خریدار فراهم کند. نماد یک فروشگاه خوب٬ ارائه خدمات پس از فروش است و یک خرید خوب، خریدی است که در آن فرد با اطمینان خاطر، خریدش را انجام دهد. دیگر مزیت این خدمات این است که هرگونه مشکل احتمالی که ممکن است در فرآیند خرید رخ دهد را پوشش داده و رفع و رجوع می‌کند. بر همین اساس همه‌ی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی روژکالا دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و علاوه بر آن، اجرای راهکار ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، تمامی عواملی که ممکن است تجربه‌ی خرید خوب آنلاین را مخدوش کند، از بین برده است. با توجه به وجود گزینه‌ی ۷ روز ضمانت بازگشت کالا در لیست خدمات فروشگاه اینترنتی روژکالا، شما می‌توانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید و به راحتی هر چه تمام، آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

با توجه به شرایط ویژه‌ای که برخی کالاها ایجاب می‌کنند، ناچاراً خدمات مربوط به آنها تنها محدود به گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی شده و شامل ضمانت ۷ روز بازگشت کالا نمی‌شوند که این کالاها عبارتند از: کابل‌ها٬ محافظ صفحه٬ هدست، هندزفری، قلم لمسی، قاب و محافظ موبایل

شرایط و قوانین ضمانت ۷ روز بازگشت کالا

اگر دستگاه دارای اشکال فنی است:

در صورتی که متوجه شدید دستگاه دارای هرگونه اشکال فنی است حداکثر تا ۷ روز به کارشناسان روژکالا در بخش تماس با ما  اطلاع دهید.
برای اینکه بتوانید از خدمات ۷ روز ضمانت بازگشت و تعویض کالا استفاده کنید لازم است که از جعبه و کارتن دستگاه به خوبی نگهداری کنید و از هر کاری که باعث تخریب جعبه دستگاه شود خودداری نمایید.
خدمات ضمانت ۷ روز بازگشت کالا مواردی همچون استفاده ناصحیح و غیر معمول که در دفترچه راهنما ذکر نشده و توسط سازنده محصول مورد تایید نباشد را پوشش نداده و منجر به باطل شدن ضمانت ۷ روز خواهد شد.
اگر دستگاه دارای مغایرت مشخصاتی با محصول مندرج در وب‌سایت است:

در صورت مشاهده‌ی هرگونه مغایرت مشخصات، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به روژکالا اطلاع دهید و اگر مغایرت، بدون نیاز به باز کردن جعبه دستگاه و استفاده از آن قابل تشخیص است، بدون باز کردن بسته بندی کالا اقدام به بازگرداندن آن کنید.
اگر مغایرت بدون نیاز به باز کردن جعبه دستگاه و استفاده از آن قابل تشخیص نبوده و در صورتی که بعد از استفاده از کالا، متوجه مغایرت شدید٬ لازم است که از جعبه و کارتن دستگاه به خوبی نگهداری کنید و از هر کاری که باعث تخریب جعبه دستگاه می شود، خودداری کنید.
اگر دستگاه دارای آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری است:

در صورتی که متوجه شدید دستگاه دارای هرگونه آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری بوده است، حداکثر تا ۲۴ ساعت به به کارشناسان روژکالا در بخش تماس با ما  اطلاع دهید. و از جعبه و کارتن دستگاه به خوبی نگهداری کنید و از هر کاری که باعث تخریب جعبه دستگاه می شود، جلوگیری کنید.

کالا را چطور ارسال کنید:

حتماً قبل از ارسال با کارشناسان روژکالا در بخش تماس با ما  ا تماس بگیرید و از ارسال بدون هماهنگی خودداری فر‌مائید.
در هنگام ارسال توجه داشته باشید که تمامی متعلقات محصول٬ مدارک مربوط به خرید و گارانتی را ارسال نمایید.
در هنگام ارسال سعی کنید بسته‌بندی دستگاه حفظ شده باشد و هر کاری که باعث تغییر ظاهر جعبه و کارتن آن شود، جلوگیری کنید و همچنین مشکل دستگاه را در پشت فاکتور یا همراه برگه‌ای نوشته و با دستگاه ارسال کنید.
در صورت وجود هرگونه کد عبور یا الگوی بازگشایی بر روی دستگاه آن را حذف کنید.
اگر ساکن بوکان هستید، با روژکالا جهت هماهنگی با پیک، جهت دریافت کالا تماس بگیرید.
اگر ساکن شهرستان هستید، برای ارسال کالا از پست پیشتاز استفاده کنید و رسید پستی را همراه با کالا ارسال کنید.
کالای بسته بندی شده را به آدرس زیر ارسال نمایید:

آذربایجان غربی – بوکان – اسلام آباد – بین کوچه دیمن ۱۳ و ۱۴

هزینه ارسال بر عهده چه کسی است؟

درصورتی که علت بازگشت، اشکال فنی٬ مغایرت مشخصاتی و ظاهری با محصول مندرج در وب‌سایت یا آسیب‌دیدگی/ایراد فیزیکی و ظاهری بوده و کارشناسان روژکالا آن را تایید کنند، هزینه‌ی بازگشت با روژکالا و اگر علت بازگشت، انصراف مشتری از خرید، بعد از ارسال کالا و قبل از باز شدن بسته بندی پستی باشد و یا ایراد و مغایرت به تایید کارشناسان فنی نرسیده باشد، هزینه‌ی بازگشت به عهده مشتری است.

روال رسیدگی به درخواست مشتری پس از ارسال کالا چگونه است؟

بعد از رسیدن کالای شما به دست کارشناسان روژکالا٬ مشکلات اعلام شده با قوانین و ضوابط ۷ روز ضمانت بازگشت کالا بررسی شده و در صورت تایید و موجود بودن کالا، تعویض خواهد شد.

روژکالا در قبال موضوع اتمام موجودی کالا در حین انجام مراحل تعویض و مرجوعی مسئولیتی بر عهده نداشته و فقط مسئولیت بازپرداخت وجه کالا را به مشتری بر عهده می گیرد.

مدت زمانی که به طور معمول برای انجام مراحل بالا نیاز است حداقل ۴۸ ساعت بوده که بیشتر آن صرف هماهنگی‌های مورد نیاز با نمایندگی‌های مجاز کالا شده ولی مراحل تست و بررسی در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شوند.

چگونه با وکارشناسان روژکالا تماس بگیرید؟

برای تماس میتوانید با شماره ۰۹۳۷۹۹۴۳۵۳۵ تماس بگیرید و یا از طریق فرم تماس با ما درخواست خود را اعلام کنید.